Sider

torsdag 17. mars 2011

Flere rangler

I kveld har jeg gjort ferdig to rangler, og resultatet ser dere under. Jeg har brukt min egen oppskrift som jeg har tilgjengelig her. Basisranglen er den samme (det gule og grønne), men jeg har lekt meg litt med bladene rundt for å gjøre den litt ny.

Den mørkerosa ranglen er tilgjengelig i epla butikken min :)



Med tanke på at det er babyer som bruker rangler så er det er viktig å sikre ranglene godt. Inni ranglene har jeg en kapsel med noen bjeller inni som er lukket og limt.  




3 kommentarer:

  1. :) Kjempefine! Sitter her med en blomster-rangle selv, er vist "in" nå, hehe

    SvarSlett
  2. Takk :) Er kjempegøy å lage disse da. Håper du legger ut bilde av ranglen din i bloggen din.

    SvarSlett
  3. Heisann!
    Nydelige rangler! Har selv prøvd å lage rangler av amigurumi, men opplevde at jeg ikke fikk til lyden... Jeg brukte én bjelle som jeg la i et lite påskeegg fra panduro(som et hylster) og puttet inni bamsen, med vatt rundt. Opplevde at så snart jeg pakket noe rundt bjellen så klirret den mer enn ringte, og det var så trist. Hvordan fungerte det for deg å bruke flere små bjeller i samme hylster? Ble det ordentlig ringelyd da?

    SvarSlett