Sider

lørdag 19. februar 2011

Yoshi

Jeg har heklet min favoritt tv-spill figur, nemlig Yoshi <3 Yoshi har no fått hedersplassen på hyllen i stuen vår frem til snuppa er gammel nok til å ville leke med den.

Jeg falt litt for amigurumi etter at jeg heklet den lille feen tidligere. Det er jo så mye gøy en kan lage.




Oppskriften er gratis og du finner den her

Garnet jeg har brukt er bomullsport fra Gjestal og nål nr 4,5. Hvis jeg skulle ha laget den igjen så ville jeg ha brukt nål nr. 4


 

7 kommentarer:

  1. Julie liker Yoshi veldig godt :)

    SvarSlett
  2. Hei Torill

    Dette er kjempegøy å se...
    Bjørg

    SvarSlett
  3. Så tøff den var, og så bra at du har link til oppskriften :)

    SvarSlett
  4. den ser utrolig stilig ut =)

    SvarSlett
  5. Så utrolig kul! Takk for link- æ vil åsså ha sånn! =)

    SvarSlett
  6. Bare hyggelig. Han var kjempegøy å lage :)

    SvarSlett